Naar de andere kant van de wereld!

19 februari 2017 - Schiphol, Nederland

Zo... de dag is aangebroken, wat heb ik de laatste weken hier naartoe geleefd! Het was best een klus om mijn werk af te ronden, thuis alles voor Tim te regelen, afscheid te nemen van alle lieve mensen om mee heen  en alle lichtgewicht spullen te verzamelen. Ik had middenin de kamer een boodschappenkrat staan en deze mocht vol. De inhoud zou dan qua volume precies passen in mijn backpack. Qua gewicht wilde ik onder de 12 kilo blijven. De weegschaal gaf 13 kilo aan. Best knap voor een meisje die in staat is voor een weekje Griekenland met 23 kilo te vertrekken! De extra kilo bestaat uit alle cadeautjes die ik had gekregen van mijn loveone's. Ik ga mij onmogelijk alleen voelen door al deze lieve presentjes. Ik neem jullie allemaal mee in mijn hart!

Op naar Schiphol! Thuis mijn lieve mama fijn geknuffeld en met de rest van de fam op naar de start van mijn grote avontuur! Klaar voor de langste vlucht ooit... minder klaar voor het afscheid van mijn liefsten... Nog nooit ben ik 1,5 maand weggeweest bij Tim en de familie. Nog nooit alleen op reis. Het voelt heel gek maar met vertrouwen volgen er honderd kussen. Pas als ze bijna uit het zicht zijn komen de tranen. Van puur geluk en liefde!