Auckland, Riverhead & Waiheke Island

23 februari 2017 - Waiheke Island, Nieuw-Zeeland

Drie dagen Auckland! Bijkomen, onderdompelen bij Grant en zijn familie op een mooi stuk land met koeien en hond Maggie. Betere start had ik niet kunnen bedenken. Middenin het dagelijkse leven van een Nieuw-Zeelanderse familie. Enorm gastvrij en zo aardig om mij in de ochtend ergens af te zetten en in de avond op te halen na een dagje sightseeing. Gister heb ik Auckland verkend. Een moderne stad met een gigantische haven. City of sails, nog nooit zoveel zeilboten bij elkaar gezien! Vergezichten met overal eilanden, water, vulkanen en de meest mooie bomen en planten. Dat NZ veel vogels kent is in deze paar dagen al bevestigd. De vleesetende papegaai heb ik nog niet gespot!

Vandaag ben ik op Waiheke Island, paradijselijk voor de kust van Auckland. Wijnboerderijen, prachtige dorpjes en het lekkerste ijsje ooit bij een te leuk tentje.  Pineapple, koriander and mojito... Zijn ouders kwamen uit Nederland maar zelf een echte Kiwi, haar opa uit Oostenrijk. Heb er een uur gezeten! Aan de andere kant van het eiland neergestreken aan het strand. Denk dat ik maar een lambburger bestel en een glas Sauvignon Blanc. Met uitzicht op een wit zand, azuurblauwe zee, een warme zonnetje en in de verte de vulkanische eilanden houd ik het nog wel even uit!

1. Pauline & Urbian:
    26 februari 2017
    Hi Kaatje,

Erg leuk om te lezen! Heb je al veel leuke foto's?

X
  2. Esther:
    26 februari 2017
    Wat heerlijk, Kaatje. Dat klinkt goed !
    Lekker genieten en veel op je blog schrijven, dan kunnen wij mee genieten. Dikke kus, Esther
  3. Gea:
    He lieve Kaar,

Wat een super verhaal heb je al na een paar dagen en nu al benieuwd naar de volgende.....genieten lieverd,
    Gea
  4. Anneke:
    27 februari 2017
    Wat heerlijk om met je mee te lez/ven :-)
    Veel plezier en geniet van het weer!
    Liefs Anneke
  5. Freek:
    27 februari 2017
    karin erg leuk je zo te volgen
    beetje meegenieten zo
  6. Ellen:
    28 februari 2017
    Heerlijk om zo mee te genieten van je prachtige avonturen. Ik denk aan je. Geniet met volle teugen van deze tijd voor jezelf. Zo waardevol <3 liefs Ellen
  7. Esther G.:
    5 maart 2017
    Heerlijke verhalen en een hele dikke kus uit het koude Holland. Lekker genieten van al het moois en ontmoetingen die je het gevoel geven van dat je leeft. xxx